tisdag 7 augusti 2012

En underbar ledig dag

Idag har jag sovit till halv 11. Jag har struttat runt i lägenheten i en urtvättad, men otroligt mjuk klänning. Jag har unnat mig en, ganska dyr, men otroligt god, baguette till frukost och suttit (halvlegat!) i soffan och kollat på serier och virkat african flowers till en väska. Och jag har pratat med min syster på skype. I typ tre timmar. Helt underbart att vara ledig!
Vanligtvis brukar jag passa på att få saker gjorda. Typ städa, tvätta, fara ner på stan å shoppa/träffa vänner.
Men inte idag. Idag har jag unnat mig att bara vara. Och det var jag värd.


Mitt never ending project. Att virka blommorna är jättekul. Att sy ihop dom är också ganska kul. Men att fästa alla ändar på baksidan är dötråkigt. Vill ni trots det virka dessa söta blommor finns mönstret på svenska här. Har ni något projekt som tagit mer än 2 år att slutföra?

1 kommentar:

  1. Gillar verkligen färgerna, vilken fin väska du kommer att få!
    Ha det så gott!
    /Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...