fredag 2 september 2011

Piffat skrivbord

Hej!
Förlåt för att jag velar fram och tillbaka med språket, men nu har jag bestämt mig för att skriva på svenska. Jag ska skaffa en google translate app här så det går att byta språk enkelt. Får se om jag lyckas lista ut hur man gör bara ;)

Jag har inte uppdaterat bloggen så mycket under sommaren, jag har jobbat mycket och inte velat sitta inne framför datorn under de lediga dagarna, men nu är jag tillbaka och är redo att välkomna er in i mitt liv igen! :)

I Juni möblerade vi om lite här hemma, vi bytte plats på sovrummet och datorrummet, vilket resulterade i ett mycket mindre datorrum. Men det är okej, hellre mysigt och stort sovrum. Eller hur?
Jag passade på att köpa en bit vaxduk och piffade upp mitt skrivbord i flytten. Här ska ni få se:

 Vi började med att lägga ut vaxduken med avigsidan upp på golvet.

Här lägger min snygga assistent ut skrivbordsbrädan på vaxduken. Här kollade vi även så att prickarna på rätsidan hamnade rakt Och sen klippte vi till duken.
 Det är jätteviktigt att låta männen göra manliga saker ibland så de får känna sig som män. ;)

 Färdighäftat! Bra jobbat!

 Rosa med vita prickar. Fantastiskt! 

Och såhär blev det färdiga resultatet!

1 kommentar:

  1. Va fint det blev. Nu blir det säkert trevligt och glatt att sitta vid datorn. Man blir pigg av färg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...